wtorek, 21 października 2014

To my!

Cześć, nazywamy się Julka i Maja. Będziemy prowadzić bloga przyrodniczego. Znajdziesz tu wiele ciekawostek i różnych informacji związanych z przyrodą. Liczymy że często będziesz do nas zaglądał;-)

JULKA
 Mam 12 lat.Chodzę do 6 klasy szkoły podstawowej. Interesuję się przyrodą, książkami i tańcem. Uwielbiam rysować i malować. Lubię robić też zdjęcia, a najbardziej krajobrazom (na pewno parę wstawię;-)) Mam też psiaka. Nazywa się Fiona. Jest dość duża i ma czarne futro. Jest kundelkiem
MAJA
  Mam 12 lat i chodzę z Julką do klasy. Kocham sport (najbardziej jazdę rowerem i na nartach). Często słucham rocka. Kocham zwierzęta. Mam rybki i szynszyla ale uważam że najlepsze są psy i koty. Preferuje zdrowy styl życia (chociaż nie raz wcinałam pizze;-))
Zapraszamy do świata naszego bloga:-)!!!!

2 komentarze:

  1. Witajcie!!!
    Mikołaj

    http://blogiceo.nq.pl/sp7team

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Mikołaj! Miło, iż jesteś z nami. Mamy nadzieję, że zamieszczane przez nas informacje będziesz czytał regularnie i z zainteresowaniem. Jesteśmy otwarte na konstruktywne opinie :-D pozdrawiamy - Maja i Julka.

      Usuń